'24 | '23 | '22 | '21 | '20 | '19 | '18 | '17 | '16 |
'15 | '14 | '13 | '12 | '11 | '10 | '09 | '08 | '07 |
'06 | '05 | '04 | '03 | '02 | '01 | '00 | '99 | '98 |
Медийният контрол на мозъка се отнася минимум за 65 на сто от жителите на западния свят. В съвременното технотронно общество тенденцията към мозъчна обработка на стотици милиони хора се засилва чрез използването на последните технологии за манипулиране на емоциите и съзнанието.
Най-използвано е изпращането на подсъзнателни съобщения в 1/25 кадър/секундата в кината и телевизията. Въпреки че 1/25-та от секундата е твърде бърза за регистриране от съзнанието, подсъзнанието я вижда много добре, което означава, че с филма и с телевизионната реклама манипулаторите елиминират вашето съзнание, което трябва да работи като филтрираща система.
В началото тази работа се извършваше с помощта на тахистоскоп, машина, която отчита продължителността на всеки подсъзнателен кадър. Но тези мишени имаха един основен недостатък. При пускане на филма на по-бавна скорост се виждаха веднага вмъкнатите кадрови решения.
Скандалът избухна и в Конгреса заради подсъзнателните реклами. Но в Холивуд продължиха да усъвършенстват технологията и да търсят алтернативни методи за контролиране на съзнанието чрез телевизионната кутия.
Усилията се насочиха в две паралелни, но независими телевизионни посоки. Първата беше фокусирането на блендата върху слабоосветените образи във филми или в реклами. Системата беше готова за 6 месеца и резултатите й бяха невероятни. Докато съзнанието се концентрира върху основния филм или съдържанието на рекламата, подсъзнанието възприема слабоосветените подсъзнателни образи, които стигат точно до ръба на нормалното зрение. По този начин новата "слабоосветената" система се оказа истинска революция за контрола. Освен това тя не можеше да бъде открита даже с най-съвършените ултравиолетови анализатори, тъй като беше в абсолютно същия цветови спектър като основният филм.
След това в Холивуд преминаха към разработката на секретна програма за контрол на мозъка, съчетаваща определени цветове с определени звуци, думи и концепции. Така например Спилбърг през 1977 г. използваше за срещата с извънземните синтезатор, за да научи техния кораб как да комуникира с нас, като пригаждаше тоновете на синтезатора към пулсиращите цветове на космическия кораб. Оттогава Холивуд разработи напълно нов визуален език, построен от точни дигитални телевизионни трансмисии, които използват широка гама цветове за кодирано използване.
...Issue 122, Jul-Aug 2005 |
Отново за клетъчните телефони Информациите за пораженията от клетъчните телефони стават все по-тревожни. Те направо могат да "сварят" мозъка на хората... ⇨ |
Инспекция на Луната - без резултати Широко рекламираната програма за "проверка" на местата на пребиваването на американците на Луната чрез европейската сонд... ⇨ |